Vytvoření objednávky zabere jen pár minut.


Níže je podrobně popsaný postup, jak nakoupit u nás na e-shopu.

  1. Výběr starožitností

    Nabídka starožitností je zobrazena v menu pod názvem E-SHOP.
    Na této stránce se vám zobrazí kompletní katalog (přibližně 40 stran). Na levé straně jsou tyto předměty rozřazeny do jednotlivých kategorií. Jednotlivé položky lze rozkliknout. Po rozkliknutí se vám zobrazí popis dané starožitnosti včetně rozměru a detailních fotografií, které lze po kliknutí zvětšit na celou obrazovku.

  2. Vložení do košíku

    Pomocí tlačítka „Přidat do košíku“ vložíte předmět do internetového košíku. Po jeho vložení vyběhne pod menu hláška o úspěšném přidání produktu do košíku a v pravé části je odkaz – Zobrazit košík. Nyní můžete buď pokračovat v nákupu, přidávat do košíku další starožitnosti a nebo kliknout na tlačítko „Zobrazit košík“ a dostanete se do pokladny, kde si zkontrolujete obsah košíku a pak kliknete na tlačítko „Přejít k pokladně“, které vám zobrazí objednávkový formulář.

  3. Vyplnění objednávky

    Zde vyplňujete své doručovací údaje:
    E-mail, telefon, jméno, příjmení, adresu doručení a v případě fakturování na firmu u kolonky „Chcete fakturovat na firmu“ zvolte ano a otevřou se vám příslušná pole pro zadání údajů.

    Zvolíte způsob dopravy (zaslat na vaši adresu a nebo osobní odběr na prodejně) a platby (dobírka, převodem, osobně) a kliknete na tlačítko „Objednat“.

  4. Doručení potvrzovacího e-mailu

    To znamená, že objednávka je potvrzena a my o ní již víme.
    Vybereme vhodného dopravce (Českou poštu nebo TopTrans), spočítáme náklady na zaslání včetně poplatku za balné a napíšeme vám konečnou částku do e-mailu.
    Výjimečně se stane, že nějaký předmět není možné zaslat dopravcem a pro tyto případy máme vlastní dopravu Full-servis.

    Doprava Full-servis
    Tuto dopravu zajišťujeme osobně a je určená především pro předměty, které nelze zaslat dopravcem nebo o větší množství.
    Tarif je 15 Kč/km + cesta zpět. V této ceně je zahrnuté balné, garance bezpečného doručení, složení a vynesení do patra.

  5. Doručení druhého e-mailu s vyčíslenou dopravou

    V tomto e-mailu již bude vyčíslená konečná cena včetně dopravy, balného a zvolený nejvhodnější dopravce pro danou starožitnost.

  6. Expedujeme

    Pokud je platba dobírkou, většinou odesíláme následující pracovní den. V případě platby převodem odesíláme následující pracovní den po obdržení platby. Zasíláme od úterý do pátku.

    Doručovací lhůta České pošty je dle zkušeností 1 až 3 dny. Pošta vždy píše SMS nebo e-mail ohledně termínu doručení.
    Doručovací lhůta společnosti TopTrans je následující pracovní den po ČR a části Slovenka (druhá část SK max. do 48 hodin). Řidič by vás měl kontaktovat ohledně doručení, nejčastěji zasílá SMS.

    V případě, že by vám termín doručení nevyhovoval, u obou dvou dopravců je možné ho změnit. Pošta na to má svůj systém, který vás navede a s řidičem od TopTransu, lze také upravit termín doručení.

  7. Převzetí zásilky