Lučický Mlýn se nachází 2 km od
dálnice D11 (exit 62) na okraji
obce Lučice

mapa

Starožitnosti
Lučický Mlýn
kamenný a internetový obchod

Časté otázky

Níže jsou napsané odpovědi na časté otázky. Jednotlivé kolonky jsou rozklikávací.

Starožitnosti na e-shopu jsou skutečně skladem?

Ano, všechny předměty zobrazené na e-shopu jsou skladem a nabídka je aktuální. Tyto předměty jsou fyzicky vystavené v obchodě a je možné se na ně přijet podívat. Rádi vám je předvedeme. Otevírací doba prodejny je: středa, čtvrtek, pátek 10-17 a sobota 9-12. Na prodejně jsou vystavené další starožitnosti, které na e-shopu nemáme nafoceny.

Tato informace o dostupnosti je také napsaná u každého předmětu, viz obrázek níže.

Nabídka je aktuální

Na e-shopu máte všechno zboží?

Na e-shop fotíme předměty, které mají větší hodnotu než 1.000,-Kč. Na prodejně je tedy k vidění o mnoho více starožitností. Naleznete zde široký zástup předmětů nižší hodnoty nebo předměty, které ještě čekají na nafocení.

Kde mohu předměty vidět na vlastní oči?

Všechny starožitnosti jsou vystavené na prodejně v Lučickém Mlýně. Prodejna je otevřená ve dnech: středa, čtvrtek, pátek 10-17 a sobota 09-12. Na prodejně lze platit platební kartou.

Zde je odkaz na stránku „Kudy do Lučického Mlýna“.

Je možný osobní odběr?

Ano, osobní odběr je možný. Na e-shopu v objednávkovém formuláři zvolte metodu “Vyzvednu OSOBNĚ na prodejně.” Na prodejně vám starožitnost předvedeme, zabalíme a rádi pomůžeme naložit.

Nestíhám si vyzvednou předměty do 7 dnů, co mám dělat?

Nestíháte-li se zastavit do 7 dnů od data objednávky, napište nám nebo zavolejte a my vám zašleme údaje pro platbu. Po uhrazení si předmět vyzvednete, jak vám to bude vyhovovat.

Můžete mi předměty uskladnit?

Ano, uskladnění zakoupených předmětů je možné. Pokud se jedná o drobnější starožitnosti (sklo, porcelán, lustr či menší kusy nábytku), tyto kusy vám uskladníme zdarma. V případě větších a těžších předmětů (skříně, nábytkové komplety) si účtujeme skladné.

Ceník skladného:
200,-Kč vč. DPH/za 1 m² po dobu jednoho měsíce.

Přijímáte platební karty?

Ano, na prodejně je možné platit těmito platebními kartami.

U nás lze platit platební kartou

Kdy máte otevřeno?

Otevírací doba prodejny je:
Středa, Čtvrtek, Pátek 10:00 až 17:00
Sobota 09:00 až 12:00

Před prodejnou lze pohodlně zaparkovat.

Jak dlouhou už fungujete? (Myšleno jako obchod Starožitnosti Lučický Mlýn)

Prodejna starožitností v Lučickém Mlýně funguje již od roku 2012.

Jak často máte nové zboží?

Na prodejně se nové zboží objevuje téměř každý pracovní den. Na stránkách zveřejňujeme novinky jednou týdně během sobotního večera. Ihned po zveřejnění odesíláme našim zákazníkům email.

Tito zákazníci jsou zařazeni do odběru těchto emailů a mají tedy možnost zobrazit si novinky mezi prvními. Stačí jen zadat emailovou adresu do políčka níže a kliknout na tlačítko „Přihlásit odběr novinek“.

Kliknutím na tlačítko souhlasíte se zpracováním své emailové adresy, která bude užita pouze pro účel informování o našich novinkách.

Jak se přihlásím do odběru novinek?

Přihlášení je velice rychlé.

Do odběru novinek se lze přihlásit zadáním emailové adresy do políčka níže nebo v patičce těchto stránek. Po kliknutí na tlačítko „Přihlásit odběr novinek“ bude váš email automaticky zařazen do našeho seznamu.

Zde do políčka uveďte emailovou.

Kliknutím na tlačítko souhlasíte se zpracováním své emailové adresy, která bude užita pouze pro účel informování o našich novinkách.

Jak se odhlásím z odběru novinek?

Dohledejte si poslední email a na jeho konci je tlačítko „ODHLÁSIT se z odběru těchto emailů“, po kliknutí bude emailová adresa smazána ze seznamu.

Jsem přihlášená/ý do odběru novinek, ale email mi nechodí.

Emaily s upozorněním na novinky chodí z emailové adresy tocikovi@starozitnostiprozivot.cz, tuto adresu je třeba zařadit do hlavní pošty. Jakmile ji tam zařadíte (viz postup níže), všechny email z této adresy se přeřadí do hlavní pošty včetně budoucích.

Máte e-mail na Seznam.cz nebo na Google.com?


Seznam.cz

Emaily naleznete ve složce HROMADNÉ, přesuňte si je do složky DORUČENÉ.

  1. kliknout na složku Hromadné
  2. zaškrtnou jeden z našich předchozích emailů s novinkami
  3. kliknout na políčko Přesunout
  4. poté kliknout na složku Doručené     – A to je vše.!Přesunutí emailu z Hromadné do Doručené.

Každý další e-mail od nás budete mít ve složce Doručené.


Google.com

Emaily naleznete ve složce PROMO. Dohledejte tam náš email klikněte na tlačítko „Označit tuto konverzaci jako důležitou“.

Máte email na google.com?

Na kolik vyjde zaslání?

Většinu starožitností z nabídky zašleme za 100,-Kč jako Balík do ruky po ČR.

Stručný ceník:


Česká pošta
– Balík do ruky nebo Balík na poštu do 30kg 100,-Kč vč. DPH
– Balík do ruky nebo Balík na poštu do 50kg 130,-Kč vč. DPH

TopTrans
– cena dle vzdálenosti a povahy předmětu, zde je odkaz na výpočet.

Doprava Fullservis
– tuto dopravu zajišťujeme my osobně a je určená pro předměty, které nelze zaslat dopravcem. Tarif je 10,-Kč/km vč.DPH + cesta zpět. V této ceně je zahrnuté balné, garance bezpečného doručení, složení a vynesení do patra.

Dobírka
– poplatek 40,-Kč
– v případě doručování na Slovensko TopTransem je poplatek za dobírku 150,-Kč

Balné
– poplatek za balné je od 20,-Kč do 150,-Kč


Umíte to zabalit, aby se to nerozbilo?

Ano, samozřejmě.

Díky pravidelnému zasílání, již od pohledu na předmět dokážeme odhadnout jeho citlivá místa, dostatečně je vyztužit a předejít tak možnému poškození. Za dlouhá léta praxe v zasílání těchto různorodých předmětů jsme již vyladili techniky a způsoby balení.

Zasíláte na dobírku?

Ano, zasíláme.
Poplatek za dobírku je 40,-Kč
V případě doručování na Slovensko TopTransem je poplatek za dobírku 150,-Kč.

Zasíláte na Slovensko?

Ano, zasíláme.

Na Slovensku máme již mnoho zákazníků. Zboží zasíláme Českou poštou nebo TopTransem. Platit můžete přes účet nebo dobírkou.

Poplatek za dobírku je 40,-Kč a u TopTransu 150,-Kč, platit budete v eurech, dle aktuálního kurzu dopravce.

Česká pošta standardně doručuje do několika dnů, počet dnů není vždy přesný.

TopTrans doba doručení od odeslání

Toptrans doba doručení starožitností

Zasíláte do zahraničí?

 Ano, zasíláme.

Pro zasílání využíváme Českou poštu a v případě zboží, které je nad limity pošty, vyžíváme služeb soukromých dopravců.

Jak řešíte dopravu kamenné dlažby?

U kamenné dlažby je rozhodující množství a váha. V případě menšího množství ji můžeme doručit naší dopravou Fullservis a jedná-li se o více metrů využíváme různé dopravce.

Vždy je to na domluvě, protože někdy má zákazník k dispozici techniku, která zajistí složení z auta a pak není nutné, aby jelo auto s rukou nebo zdvihací plošinou. Někdy tyto možnosti nejsou a je třeba, aby auto dopravce bylo vybavené.

U nás máme k dispozici manipulační vozík, takže o nakládku se vždy postaráme.

Nabízíte dopravu Fullservis, co to znamená?

Doprava Fullservis
Tuto dopravu zajišťujeme osobně a je určená především pro předměty, které nelze zaslat dopravcem nebo o větší množství.

Tarif je 10,-Kč/km vč.DPH + cesta zpět. V této ceně je zahrnuté balné, garance bezpečného doručení, složení a vynesení do patra.

Individuální doprava - Starožitnosti Lučický Mlýn

Poškození zásilky

Dojde-li k poškození zásilky, je třeba zachovat klid. Během přepravy jsou starožitnosti pojištěné. V případě, že by k něčemu došlo, podá se reklamace a zákazník vždy dostane náhradu. 


Česká pošta:

Zjistíte-li poškození při přebírání zásilky, konzultujte to již s pošťákem/čkou a podejte reklamaci. Pokud zjistíte poškození až během rozbalování, již dále nerozbalujte, vše si nafoťte a podejte reklamaci na poště. Pošta má v podmínkách, že reklamaci musí podat příjemce.

TopTrans:

Zjistíte-li poškození při přebírání zásilky, konzultujte to s řidičem a buď ji nepřijímejte a nebo přijměte zásilku tzv. „s výstrahou“. Pokud zjistíte poškození až během rozbalování, již dále nerozbalujte, vše si nafoťte a fotografie nám zašlete. My vyřídíme reklamaci a s vámi se domluvíme na náhradě.

Jste plátci DPH?

Ano, jsme plátci DPH.

Ceny uvedené na stránkách a na prodejně obsahují DPH, pokud není uvedeno jinak.

Vystavíte mi doklad?

 Ano, samozřejmě.

Na prodejně vystavujeme doklad automaticky ihned po zaplacení a u objednávek přes e-shop doklady zasíláme do emailu.

Dodání do EU, jak je to s DPH?

V případě vystavení faktury na firmu, která je plátce DPH na Slovensku a dalších zemích EU, my vystavujeme fakturu s 0% DPH a zákazník je povinen zaúčtovat tuto fakturu.

Reklamace a vrácení zboží

Pokud budete nespokojeni, kontaktujte nás a společně problém vyřešíme.


Starožitnosti spadají do kategorie použitého zboží, na které se vztahuje záruční doba 12 měsíců.

V případě zakoupení zboží přes e-shop má zákazník možnost zboží vrátit do 14 dnů. Náklady na zaslání se nevrací.

Renovujete?

Renovacemi předmětů, mimo zboží v našem obchodě, se nezabýváme.

Zrenovujte mi lustr?

 Ano, lustr vám můžeme zrenovovat. Kompletně vám ho vyčistíme a protáhneme novou elektroinstalaci.
Zašlete nám fotografie na email libortocik@seznam.cz, pokud to bude možné z fotek určit, zašleme vám orientační cenu renovace.

Čalouníte?

Bohužel čalounictvím se nezabýváme.

Vykupujete?

Ano, vykupujeme.

Nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak nám nabídnout, je zaslat fotografie do emailu a napsat lokaci. Stačí udělat jen náhledové fotky a v případě, že bychom si s předměty poradili, tak se domluvíme na osobní prohlídce.

Během prohlídky si předměty prohlédneme ze všech stran a řekneme cenu, za kterou jsme ochotni předmět vykoupit. Sepíšeme výkupní list, zaplatíme, naložíme a odjíždíme.

Platíme hotově a nakládku si sami zajistíme.

Ohodnotíte mi starožitnost?

Často se nám stává, že nám přicházejí emaily s žádostmi o ocenění předmětu na fotografii. Na tyto emaily je velice těžko odpovídat, protože z fotografie nelze posoudit stav předmětu, jeho přesnější stáří, kvalitu provedení, kvalitu použitého materiálu.

Děláte znalecké posudky?

Znalecké posudky neděláme.